라틴,퓨전,월드

Here I am - Sertab Erener

방살미 2018. 5. 17. 11:54

 





Here I am - Sertab Erener


Something calling from deep inside me 
Avoice I knew but I could not hear 
for so long I have tried to hide me 
Couldn't see that you were so near 
내 안의 깊은 곳에서 무엇인가 부르고 있어
내가 알고 있는 소리지만 들을 수는 없어
오랫동안 내 자신을 숨기려 해 왔어
당신이 그렇게 가깝게 있다는 걸 볼 수 없었어
You know me you show me 
Everything that I really am and
You saved me you gave me 
Strength enough to say 
당신은 나를 알고 있어 내게 보여줘 
진정 내가 존재하는 모든 것을
나를 구원하고 내게 줘
말할 수 있는 강한 힘을
Here I am 
Ready for your love here I am 
I'll never run away
I have made my connection 
Seen my reflection in you 
So here I am 
여기 내가 있어
당신의 사랑을 받을 준비가 되있어 내가 여기 있어 
난 결코 도망치지 않을거야
내 연결을 만들려 했어
당신 안에 있는 나의 영상이 보여
그래 난 여기 있어
Living under a lonely shadow 
I have seen from the other side 
Hope will shine from a single candle 
Leaving all of the pain behind 
외로운 그림자로 살고 있어
또 다른 쪽으로 보아 왔어
희망은 홀로 타는 촛불에서 빛날거야
감춰진 모든 고통에서 벗어나
It's our way a new day 
Living in the here and now and 
The living I'm feeling
Strong enough to say
새 날을 위한 우리의 길이야
지금 여기 살고 있어
내가 느끼는 그 삶  
말할 수 있게 강해야 해
Here I am 
Ready for your love here I am 
I'll never run away 
I have made my connection 
Seen my reflection in you 
So here I am 
여기 내가 있어
당신의 사랑을 받을 준비가 되있어 내가 여기 있어 
난 결코 도망치지 않을거야
내 연결을 만들려 했어
당신 안에 있는 나의 영상이 보여
그래 난 여기 있어
Never leave me 
You complete me 
I finally know who I love 
I love you 
I love you
나를 떠나지 마 
넌 나를 완전하게 만들어
내가 사랑하는 것을 이제서야 알았어
사랑해
사랑해

'라틴,퓨전,월드' 카테고리의 다른 글

Querer - Rogenberg Trio  (0) 2018.05.17
Hola Soy Yo (Fox Trote) - Kjarkas   (0) 2018.05.17
Ka Huila Wai - Israel Kamakawiwo'ole  (0) 2018.05.17
La Dama De Rojo (Lady in Red) - Chris De Burgh  (0) 2018.05.17
Guantanamera - Trini Lopez   (0) 2018.05.17